חיה ברק דנציגר, עו"ד ומגשרת

  • דיני עבודה
  • יחסי העבודה
  • משפט העבודה הקיבוצי
  • משפט העבודה האינדבידואלי
  • משפט מסחרי עסקי

עו"ד חיה ברק-דנציגר עוסקת בעריכת דין מזה למעלה מ- 28 שנים. תחום התמחותה העיקרי של עוה"ד חיה ברק -דנציגר הוא דיני עבודה, במובן הרחב והמקיף ביותר. עו"ד חיה ברק-דנציגר צברה ניסיון משמעותי ביותר בתחום יחסי העבודה, הן משפט העבודה הקיבוצי והן משפט העבודה האינדבידואלי, תוך ניצול ידע וניסיון אותו צברה גם במשפט מסחרי עסקי. שילוב זה של תחומים, תוך שימת דגש על יחסי העבודה בארגונים מסדרי גודל ותחומי עיסוק שונים ומגוונים, מאפשר לעו"ד חיה ברק-דנציגר לראות את צרכי המעסיק, להתייחס לפן הארגוני וליתן מקום לשיקולי משאבי אנוש  – כל זאת מתוך זווית ראייה משפטית רחבה והתאמת פתרונות מותאמים לסיטואציות השונות המיישמים ראייה כוללת זו. הייצוג והייעוץ המשפטי הניתן על ידי עוה"ד חיה ברק -דנציגר ללקוחותיה הינו בשאיפה לבניית מתן יעוץ ההולם את צרכיו של כל ארגון עפ"י מאפייניו היחודיים, תוך ראיית צרכי הלקוח לטווח הארוך.

עיסוקה של עוה"ד חיה ברק -דנציגר בתחום יחסי העבודה אינו פוסח אף על ייצוג עובדים, כך שהיכרותה את מכלול שיקולי עולם יחסי העבודה מובאת לידי ביטוי מיטבי אף מכיוון זה.   

עוה"ד חיה ברק -דנציגר נהלה משך קרוב לעשור את תחום משפט העבודה במרכז הישראלי לניהול ומרצה בארגונים שונים בנושאים השאובים מעולם יחסי העבודה.

עוה"ד חיה ברק -דנציגר היא מגשרת מוסמכת המתמחה גם ביישוב סכסוכים בתחום יחסי העבודה כאשר כלים אלה של עולם הגישור מסייעים בידה אף במתן הייעוץ השוטף ללקוחותיה.